02.01.2017 10:37

Novoroční předsevzetí

Většina z nás si dává do Nového roku různá předsevzetí. Někdo chce zhubnout, jiný zase přestat kouřit, něktřeří se nad sebou zamyslí a chtějí změnit životní styl.

U životního stylu se trochu pozastavíme. Ideální bude, když si položíme otázku:


Co vlastně jíme a proč? 

Mají potraviny, které jsou v dnešní době běžně dostupné na trhu dostatečné množství živin?  

Bohužel ne.

Kde se vytratily vitamíny, minerály, bílkoviny, stopové prvky, které potřebujeme pro naše zdraví? (vliv pesticidů, herbicidů, ovoce a zelenina se sklízí nezralé, pěstuje se poblíž dálnic a cest, překyselená půda)

 

Za poslední 20 let  je úbytek živin  v ovoci a zelenině  minus 11% až 95%!!!

Proto je třeba do jídelníčku  dát něco navíc. Nevýhodou valné většiny hubnoucích režimů je, že s tímto smutným faktem nepočítají. Tento deficit živin, způsobuje např. chutě a lidé neví, čím by se dojedli. Na druhou stranu tělo kompenzuje nedostatek těchto živin tak, že sahá do rezerv. 

Takže strava není dostatečně vyvážená a nám bohužel ubývá nejen tuk, ale hlavně svaly a zakládáme si pro budoucí zdravotní problémy.

Je velmi důležité si uvědomit, proč vlastně jíme?

Důležitou části výživy jsou proteiny neboli bílkoviny. Jsou základním stavebním prvkem pro tkáně, ale i pro svaly. Nedostatek bílkovin vede k hubnutí ze svalů. a tím dochází i ke zpolmalení metabolismu, který je na svalech přímo závislý. Dalo by se říci, že pokud máme ochablé svaly, máme ochablý organismus. 

Dalším důležitým faktorem při hubnutí je nemít hlad. Protein způsbuje sytost. Když jsme sytí, nemusíme jíst a hlavně se dojídat. Proto Vám rádi poradíme jak to zařídit,  aby Vaše hubnutí bylo úspěšné a hlavně natrvalo. 

 

Takto Vám snadno a zdravě pomůžeme vyřešit Vaše předsevzetí. Tedy pokud je Vašim předsevzetím právě hubnutí. 

Ze zkušenosti víme, že pokud je člověk sytý, má výsledky, tak snáze překonává různé nástrahy při hubnutí. Tímto způsobem jsme pomohli řadě lidem a pomůžeme i Vám.

Hubnutí je opravdu velice jednoduché, stačí zajistit dostatečné množství živin (vitamíny, minerály, stopové prvky), dohlídat  správné poměry a množství bílkovin, tuků a sacharidů, ale nesmíme překročit jistou hranici denního příjmu energie.

Pak je hubnutí radost. Dalo by se říci, že není dieta jako dieta.

 

—————

Zpět


Kontakt

Centrum Vitality Na Dlani

Jiří a Věra Gavarovi
IČ: 87583496

Pražákova 217/5
Ostrava-Mariánské Hory
709 00


(+420) 724 853 626